5 Simple Techniques For ماگ حرارتی

Wiki Article

این لیوان ها دارای جداره ی بسیار ضخیم و وزن زیادی بوده و اغلب دارای نقوش طبیعی سنگ هستند که زیبایی خاصی داشته و موردپسند افرادی است که علاقه به استفاده از اکسسوری های طبیعی را دارند و در دو نوع دست ساز و کارخانه ای تولید می شود.

ماگ سرامیکی دوام زیادی دارد و تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد. این نوع ماگ ها در رنگ، سبک و مدل های مختلفی وجود دارند و برخلاف ماگ های دیگر می توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی شست وشو داد.

مدل ماگ ماگ حرارتی ساده, ماگ حرارتی دسته قلبی, ماگ حرارتی قلبی, ماگ حرارتی اکلیلی, ماگ حرارتی دسته قلبی اکلیلی, فنجان حرارتی

از رایج‌ترین انواع ماگ حرارتی، ماگ ساده حرارتی هستش که همون لیوان جادویی سرامیکی دسته‌دار سیاهه و مایع داغ نقش و نگارش رو نشون میده.

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

عکس شما در یک طرف لیوان چاپ می گردد. چنانچه تمایل دارید که عکس شما در دو طرف لیوان چاپ گردد. لطفا گزینه دو طرف چاپ را فعال نمایید

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

در حالت کلی سطح روی لیوان سفید می باشد از این رو محدودیتی برای طرح های دارای رنگ سفید ایجاد نمی گردد. شما می توانید هر طرح و عکسی را برای چاپ انتخاب نمایید و طی مراحل چاپ روی لیوان و آماده سازی با قیمت مناسب دریافت نمایید.

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

لیست نظرات نکات توضیحات محصول ویدئوی آموزشی قالب و راهنما پرسش و پاسخ

وقتی بخوایم به این سوال که ماگ حرارتی چیه و چه کاربردی داره، می‌تونیم بگیم که ماگ جادویی یه ??????? ????? لیوانه که معمولاً از جنس سرامیک یا استیل ساخته و توی بدنش، از جوهر مخصوص و اکسیده استفاده میشه.

همچنین ماگ سفالی و سرامیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به لیوان شیشه ای دارد.

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

در صورتیکه که به هر دلیلی نتوانستید طبق الگوی مورد نظر طراحی را انجام دهید و یا دانش کافی را در ای زمینه نداشتید.

Report this wiki page